한국 고건축의 멋과 전통

해성동기와

공지사항 / Q&A / 갤러리 / 자유게시판

갤러리

갤러리

бала абай туралы эссе - бала абай мұхтар әуезов

페이지 정보

작성자 Margo 작성일24-07-17 09:02 조회38회 댓글0건

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
бала абай туралы эссе - бала абай мұхтар әуезов [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Әуезов: «АБАЙ Абай туралы романдардың бәріне тән бір ерекшелік — менің шығарма үшін материал пайдалануымдағы ерекшелік. Романның басындағы бала Абай өз. Пән: Әдебиеттік оқу Бөлім: Атақты тұлғалар Сабақ тақырыбы: Қазақтың бас ақыны М. Әуезов «Бала Абай» Оқу мақсаттары: 3.2.2.1 шығарма мазмұны. Бала абай туралы эссе, бала абай мұхтар әуезов Бүгін қазақтың көрнекті жазушысы, драматург, ғұлама ғалым Мұхтар Омарханұлы Әуезовтің дүниеге келгеніне 125 жыл. Ол қазіргі Шығыс Қазақстан облысының Абай ауданындағы Бөрілі деген жерде 1897 жылы 28 қыркүйекте дүниеге. Абай Құнанбаев пен Мұхтар Әуезовтің есімдері бұл күндері ұлттық сана-сезімде мәңгі аталатын ұлы тұлғаларға айналды. Дана Абайды қазақ халқының рухани ұстазы. Адамның бір қызығы – бала деген" дейді Абай. Абай – реалист. Жасыратыны жоқ, бізде өмірдегі бүкіл қызықты тек балаға тіреп тастайтын кез аз емес. Жоқ, өмірде. Қазақтың ұлы жазушысы Мұхтар Әуезовтың "Абай жолы" романынан үзінді ұсынамын. Балалардың сөздік қорын. Абай туралы эсседе Қалиолла-Қалел ғұмырбаянын кеңінен келтірген едім: "Үйімде, сөрелері сіресіп тұрған үлкен кітапханамда, алғысөзін Мұқтар Әуезов. Абай», Мұхтар Әуезовтің 1933 ж. жазған зерттеу еңбегі. «xix ғасыр мен xx ғасыр басындағы қазақ әдебиетінің оқу құралына» енген. Скачать: бала абай (мұхтар әуезов). Ответственность за разрешение любых спорных моментов, касающихся самих материалов и их содержания, берут на себя пользователи, разместившие материал на сайте.
Бала абай туралы эссе, бала абай мұхтар әуезов
М. Әуезов «Бала Абай». Сынып: 3 Қатысқандар саны: 21 Қатыспағандар саны: Сабақ негізделген оқу мақсаты. (мақсаттары) 3. 2. 2. 1 шығарма мазмұны бойынша қолдануға (практикалық), бағалауға және. Қазақтың ұлы жазушысы Мұхтар Әуезовтың "Абай жолы" романынан үзінді ұсынамын. Балалардың сөздік қорын көбейтуде, вус 800100 тілін дамытуда кітаптың орны.

мұғалімнің педагогикалық беделі эссе, педагогтың беделі презентация куда можно поступить на грант за границу, как поступить за границу из казахстана тәрбие дегеніміз не эссе, бесік тәрбиесі эссе туған жерге тағзым мақсаты, туған жер эссе

уақыт сөзіне лексикалық талдау - сатушы сөзіне лексикалық талдау [Читать далее...]

Көркем мәтінді талдау әдістері. – Алматы: Қазақ университеті, 2004. Үстіңгі мәтіннің мәні уақыт, заман, ортаға байланысты мағыналар арқылы ашылады, ал контекст – мәтіндегі әдеби. Лингвистикалық талдау тәсілдері. Жоғарыда ескертілгендей, сипаттама әдістың болсын, құрылымдық әдістың болсын алға қоятын мақсаты — тілдің белгілі бір дәуірдегі жүйелік құрылымын синхрондық күйде сипаттап шығу. Ал онысипаттау — тілдік тұлғаларды бөлуге олардың өзіндік ерекшеліктерін, қызметтерін. Құрылымдық-уақыттық талдау – сабақтың әр кезеңінде уақыт қолдануды бағалау. Аралас талдау – бір мезгілде сабақтың негізгі дидактикалық мақсаттары және құрылымдылық элементтерін бағалау. Көмекші сөздер – лексикалық мағынасы жоқ, көбінесе астық сату деген сөз тіркесін қойып, сөйлемді оқыса, оның мазмұны Күзгі уақыт. Суық. Киіз үйлерінің. Лексикалық талдау. Талдау реті: Сөйлемді оқы, ондағы өзің қалаған сөздің қандай мағынаны білдіріп тұрғанын анықта. Лексика-грамматикалық тапсырмалар: І нұсқа ІІ нұсқа. ІІІ деңгей. 1. Берілген сөздерге дыбыстық талдау жасаңыздар. Қазан Жеміс. 2. Төмендегі сөздерге зат. Талдау үлгісі: Аманның жылы сөздері ерекше әсер етті. жылы — жағымды, мейірімге толы деген мағынада, ауыспалы мағынада. жылы, шуақты, ыстық, мейірлі — синоним; жылы — суық — антоним: жылы — жалпылама қолданылатын сөз. Сөз құрамына талдау: Кітапханашы зат есім. кітап түбір. хана, шы сөз. 10 сөз лексикалық талдау үлгі талдау+жасау+үлгісі+тжб+ағылшын+пәнінен талдау жасау үлгісі тжб биология пәнінен. Дәрістің мақсаты: Сөздің көп мағынасы туралы түсінік беру. Сөз мағынасының өзгеру себептерін қарастыру. Көп мағыналық. Омонимдермен ұқсастық айырмашылығын дәлелдеу. Дәріс жоспары: 1. Көп. Оқушы. Бастапқы формасы: оқушы. Тұрақты белгілер: дара, туынды, жалпы, жанды, деректі; Тұрақсыз белгілер: жекеше, атау септік. Кім барады? Оқушы (бастауыш). Барады 3 – етістік. Оқушы (не істейді?) барады. Бастапқы формасы: бар. Тұрақты белгілер: дара, туынды, болымды, салт; Тұрақсыз белгілер: ауыспалы келер шақ. Көркем мәтінді талдау әдістері. – Алматы: Қазақ университеті, 2004. Үстіңгі мәтіннің мәні уақыт, заман, ортаға байланысты мағыналар арқылы ашылады, ал контекст – мәтіндегі әдеби. Кешіріңіздер маған лексикалық талдау керек болып тұр!"қатыгез"сөзіне лексикалық талдау жасап берыныздерші! Пікір қосу үшін кіріңіз немесе тіркеліңіз! Кілт сөздер: мәтін, көркем мәтін, тіл бірлігі, лингвистикалық талдау, ұстаным, құзіреттілік, мәтінді қабылдау, мәтінді түсіну, интерпретациялау. Статус текста как наивысшего уровня речи был научно признан в середине ХХ века. Сегодня лингвистика текста является одним из важнейших разделов науки.


ұлттық құндылықтар тәрбие негізі эссе
жүктілік кезінде ұл бала белгілері
жалпы есім жалқы есім дегеніміз не
106 бап қылмыстық кодекс
дүние қалай етсең табылады идеясы

.
==============================================================

~~~~~ жер ана туралы аңыз ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

Copyright ⓒ 2016 동기와.한국/해성동기와.한국 All Rights Reserved.