한국 고건축의 멋과 전통

해성동기와

공지사항 / Q&A / 갤러리 / 자유게시판

갤러리

갤러리

педагогика деген не - педагогика ғылымы нені зерттейді

페이지 정보

작성자 Fidel 작성일24-07-16 22:09 조회41회 댓글0건

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
педагогика деген не - педагогика ғылымы нені зерттейді [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Педагогика білім беру, педагогикалық шындық туралы ғылым ретінде педагогикалық процестің дамуы мен қызмет етуінің заңдылықтарын зерттейді. Әрбір ғылымның өзіне тен зерттейтін саласы және ғылыми ұғымдары бар. Мысалы, философиядағы ұғымдарға "болмыс", "материя", "қозғалыс"; саяси экономияда. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы және оның құрылымы. Негізгі ұғымдар: педагогика,педагогиканың категориялары, үш ағайынды бала бірігіп ақша жинайтын педагогика. пәні. Педагогика –. Педагогика пәні, адам тану ғылымының ішіндегі жетекшілерінің бірі ретінде, өте көне ғылымдардың бірінен саналады. Педагогиканың ғылым ретінде өз пәні, яғни ғылыми таным-білімнің белгілі. Педагогика ғылымы алдындағы басты мiндеттердің бiрi үздiксiз бiлiм берудің бiрыңғай жүйесiн жасау. Сонда тәрбие заңдылықтары деген не? Бұл ұғым тұрақты, қайталай беретiн және тәрбие. Тәрбиелеу дегеніміз – алға белгілі мақсат қоя отырып, баланың психикасына жүйелі әсер ету, бойына адамгершілік қасиеттерді сіңіру, өмірге, еңбекке дұрыс. Тәрбие –аға ұрпақтың жаңа ұрпаққа қоғамдық тарихи тәжірбиені беру процесі. Тәрбие ұғымы кең мағынада табиғат және әлеуметтікортаның, мектеп пен. By АК Игибаева Cited by 2 — Педагогика адамдарды тәрбиелеу туралы ғылым. педагогиканың зерттеу пәні – тәрбие, педагогикалық процесс, білім беру не аспирантураға түсуге, не жоғары оқу. Педагогикада көптен қалыптасқан жəне кең тараған пікірдің бірі бойынша. педагогика – тəрбие туралы Зерттеу əдістері деп ғылыми-зерттеушілік міндеттерді шешу. Педагогика білім беру, педагогикалық шындық туралы ғылым ретінде педагогикалық процестің дамуы мен қызмет етуінің заңдылықтарын зерттейді, теориялық білімдерді жинақтайды және жүйеге. Педагогика ғылымының жүйесі бірқатар педагогиканың салаларына тұрады: Педагогика тарихы – тәрбиенің шығуы мен дамуының заңдылықтарын зерттейді. Сондықтан ол «нені ғылыми мәліметтерге сүйене отырып зерттейді Педагогикапедагогика деген непедагогика кітаппедагогика этопедагогикалық әдеп. By АК Игибаева Cited by 2 — Педагогика адамдарды тәрбиелеу туралы ғылым. педагогиканың зерттеу пәні – тәрбие, педагогикалық процесс, білім беру не аспирантураға түсуге, не жоғары оқу.



абайдың қоғамдық әлеуметтік көзқарастары - абайдың адам туралы ойлары [Читать далее...]

Көзқарастары бүгінгі күні де қоғам үшін мағыналы құндылық. Елбасының «Жалпыға ортақ еңбек қоғамын» құру идеясы Абайдың «Егіннің ебін. Нәбижан МҰҚАМЕТХАНҰЛЫ. АБАЙДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ИДЕЯСЫ ТУРАЛЫ. Абай Құнанбайұлы ХІХ ғасырдың соңындағы әйгілі Орта Азиялық ақын, қазақ жазба әдебиетінің негізін. Осындай даңғазаға құмар адамдар туралы Абай: «Қу Десек те, Монтень өз болмысы мен адам тұлғасы жөнінде көбірек ой толғаса, Абай Абайдың адам мен қоғам. Абай – қазақтың ұлы ақыны, философы. Абайдың дүниетанымдық көзқарастары, ой-пікірлері XIX ғасырдың екінші жартысында қалыптасты. Әйгілі. Әуезовтің төрт рет жазған ғылыми өмірбаянының орны ерекше. Абайтану тарихындағы ұлы ақын өмір жолы, қоғамдық қызметі туралы көптеген зерттеулер болғанымен де. Абайдың «Болыс болдым мінеки» атты әлеуметтік лирикасы осы мезетті дәл сипаттап берген. Абай билік құруда өзінің кемел адам Абайдың болыстығы туралы қазіргі. Абай ғылымды Алланың ғылымы және адамның ғылымы деп екіге бөле отырып:"Адамның ғылымы,білімі,хақиқатқа,растыққа құмарлық болып,әр нәрсенің түбін,хикметін. 1 Абайдың педагогикалық көзқарасының қалыптасуы. 2 Абайдың дүниетанымын зерттеушілер. 3 Жастарға үгіт. 4 Ескілікті сынауы. 5 Ғылымды үйренушілерге. 6. Осымен қатар зерттеуші Абайдың әлеуметтік, философиялық, эстетикалық, этикалық, діни көзқарасы мен әйел туралы пікіріне де тұңғыш рет барлау жасап, пікір. Абай хакімдігі. 2. Абайдың Жаратушы жайлы мәселелері. 3. Абайдың Мен және Менікі туралы мәселелері. 4. Абай дүниетанымының негізгі мәселелері. 5. Нәбижан МҰҚАМЕТХАНҰЛЫ. АБАЙДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ИДЕЯСЫ ТУРАЛЫ. Абай Құнанбайұлы ХІХ ғасырдың соңындағы әйгілі Орта Азиялық ақын, қазақ жазба әдебиетінің негізін. Абай Құнанбайұлы – ұлы ақын, жазушы, қоғам қайраткері, ағартушы, қазақ жазба әдебиеті мен әдеби тілінің негізін қалаушы.


1675 1768 жылдары өмір сүрген халық ауыз әдебиетінің көрнекті өкілі
жұмыскердің еңбек міндеттемелері 22 бап
жамбыл облысы жамбыл ауданы
түрік қағанаты билеушілері
почему верблюдоводство было развито в западном и южном казахстане приведи 2 причины

.
==============================================================

~~~~~ алманың суреті раскраска ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

Copyright ⓒ 2016 동기와.한국/해성동기와.한국 All Rights Reserved.