한국 고건축의 멋과 전통

해성동기와

공지사항 / Q&A / 갤러리 / 자유게시판

갤러리

갤러리

көктем мезгіліне арналған дидактикалық ойындар - күз туралы дидактикал…

페이지 정보

작성자 Candace Halpern 작성일24-07-10 20:39 조회31회 댓글0건

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
көктем мезгіліне арналған дидактикалық ойындар - күз туралы дидактикалық ойын [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2016ж. І. Дидактикалық ойындар. Геометриялық пішіндерге арналған дидактикалық ойындар. Мақсаты: Балаларға біреуі артық немесе кем санды тауып, атауды үйрету. Көрнекілік: Ою-өрнектер. Ойын барысы: емшан актобе Балалар жыл мезгілдерін естеріне түсіріп, көктем мен күз мезгіліне тән белгілерді ажыратып үлестірмелі қағазға орналастырады. Дидактикалық. Дидактикалық ойындар.Тәжірибелер мен эксперименттер. «Сипап,иіскеп біл» Көкөніс,жемістерді сипап ажыратуды,гүлдерді иіскеп білуді үйрету;ойын ережелерін орындау.Адалдыққа тәрбиелеу. Қарағанды қаласы, № 42 "Тілек" балабақшасының тәПоказать ещёрбиешісі. Сакенова Калкен Сериковна Математикадан дидактикалық ойындар. 2016ж. І. Дидактикалық ойындар. Геометриялық пішіндерге арналған дидактикалық ойындар. Мақсаты: Балаларға біреуі артық немесе кем санды тауып, атауды үйрету. Көрнекілік: Ою-өрнектер. Дидактикалық ойын «Жыл мезгілі» (Күз) Мақсаты: Жыл мезгіліне тән құбылыстар мен заттарды атап үйрету. Күз мезгілінің ерекшелігін ажыратуға үйрету. Дидактикалық ойын «Жыл мезгілдері» бір балаға, сондай-ақ 5-7 жас аралығындағы балаларға арналған. Онда бос уақыттарда түзету сабақтарын да, үйде де ойнай аласыз. Дид/қ ойын: «Жыл мезгілдері» М/ты:Балалардың жыл мезгідері туралы білімдерін бекіту, мезгілдерді атауларын үйрету(қыс,көктем,жаз,күз). Мезгіл. Әрбір бөлік безендірілген немесе жыл мезгіліне сәйкес келетін матамен (ақ қыс, жасыл көктем, қызғылт немесе қызыл жаз, сары немесе апельсин күз). Дидактикалық ойындар.Тәжірибе мен сараптама. «Бұтағына қарай ағашты табу» Бөліктерден бүтін құрау. Мақсаты: Балаларға көктем мезгілінің келгенін айтып, қардың еру кезеңдерін бақылату, көктемгі табиғат өзгерістерің жылдың басқа мезгілдерімен салыстырып. Дидактикалық ойын «Жыл мезгілдері» бір балаға, сондай-ақ 5-7 жас аралығындағы балаларға арналған. Онда бос уақыттарда түзету сабақтарын да, үйде де ойнай аласыз. Тәрбиеші қазір қай ай екенін сұрайды, балалар қайталайды. Әрбір жыл мезгілінде 3 айдан бар екенін айтып, күз айларын атайды. Үлестірмелі. Қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру бойынша дидактикалық ойындар КАРТОТЕКАСЫ. № 1«Біреу және көп». Мақсаты: «Біреу және көп» ұғымын ажырата алуға үйрету. Тәрбиеші. Дидактикалық ойын.Тәжірибе және сараптама. «Құсқа үйшік тап» Сурет бойынша әр құсқа сай үйшік табу. Құстардың қылығы олардың. қоршаған ортаға бейімделуі туралы білімдерін кеңейту.



тұлғаны қалыптастырудың қозғаушы күштері - тұлғаны дамыту қалыптастыру факторлары слайд [Читать далее...]

Тұлғаны дамытудың, тараз арена тренажерный зал цена тәрбиелеудің, қалыптастырудың факторлары. Қазіргі педагогика ғылымдары тұрғысынан жеке тұлғаны дамытудың және. Слайдты толықтай көру. Презентация қосу. ТҰЛҒА ДАМУЫНЫҢ ҚОЗҒАУШЫ. КҮШТЕРІ МЕН ҚАЙНАР. КӨЗДЕРІ. Қуттыбек Жанель 223-группа. fТұлғаны дамытудың. Тірек ұғымдар: тұлға, жеке тұлға, индивид, даралық, даму, тəрбие, қалыптастыру, жеке тұлғаның дамуы мен қалыптасуының факторлары, қозғаушы күштер,. Мақсаты: жеке тұлға, жылқы ер қанаты перевод оның даму факторлары туралы білім жүйесін қалыптастыру. Міндеттері: а) Жеке тұлғаның дамуы, тәрбиесі және қалыптасуының өзара байланысының негізгі ұғымдарын ашу. ә) Жеке тұлғаның қалыптасуының философиялық- әдіснамалық негіздерін сипаттау б) Жеке тұлғаның дамуына әсер ететін факторларды анықтау. Тұлғаны дамытудың, тәрбиелеудің, қалыптастырудың факторлары. Тұлғаны қалыптастыруға және дамытуға әсер етуші негізгі факторлар (тұқым қуалаушылық, орта, тәрбие). Жеке тұлға туралы түсінік. 2. Жеке тұлғаның қалыптасуының философиялық әдіснамалық негіздері. 3. Жеке тұлғаны қалыптастырушы факторлар design by Dóri Sirály for Prezi Тұқым қуалаушылық генофонды. Қозғаушы күштері. Жоспар: І. Кіріспе ІІ. Негізгі бөлім 1. Тұлғаның қалыптасуы мен дамуының заңдылықтары 2. Тұлғаның қалыптасуы мен дамуының қозғаушы күштері ІІІ. Қорытынды Кіріспе. Аша маңызды факторлар жеке тұлғаны дамыту және бөлектеу анықтаушы рөлі тәрбие процесінде қарауға болмайды адам ретінде пассив объект средовых әсерді және тәрбиелік. Тұлғаны дамытудың, тәрбиелеудің, қалыптастырудың факторлары. Қазіргі педагогика ғылымдары тұрғысынан жеке тұлғаны дамытудың және қалыптастырудың қозғаушы күштері және негізгі заңдылықтары. Тәрбиенің басты мақсаты жеке тұлға. Жеке тұлға тәрбие процесінің және өзіндік дамудың субъектісі. Жеке тұлғаны әлеуметтендіру және дербестену, жеке тұлғаны жан жақты үйлесімді дамыту, тұлғаның шығармашылық мүмкіндігі. 8-тақырып Дүниетаным жеке тұлғаны қалыптастырудың өзегі ретінде. Тұлғаны дамыту», «тәрбиелеу», «қалыптастыру» ұғымдарына сипаттама. Субъектінің іс әрекеті тұлғаны дамытудың және қалыптастырудың қозғаушы күштері және негізгі заңдылықтары.

отырар қайда орналасқан, отырар қаласы презентация сыбырлайды текст перевод, sybyrlaiyn аяу текст инфракрасный теплый пол отзывы, пленочный теплый пол мощность мұғалімдерге арналған байқаулар 2022, студенттерге арналған байқаулар 2022 тұсау кесер сүндет той әні скачать, тусау кесер сундет той песня
спецназ беркут рк
жарамсыз мәмілелер
айкын мен уйге кайтам скачать
қазақстандағы ең ірі мұздық қай тауда орналасқан
средство для роста бороды в аптеке

.
==============================================================

~~~~~ кызылорда жезказган расстояние на машине ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

Copyright ⓒ 2016 동기와.한국/해성동기와.한국 All Rights Reserved.