한국 고건축의 멋과 전통

해성동기와

공지사항 / Q&A / 갤러리 / 자유게시판

갤러리

갤러리

«Οι πολιτικάντηδες με τα "burberry" ενοχλήθηκαν από την αρχα…

페이지 정보

작성자 Sima 작성일24-09-20 04:24 조회4회 댓글0건

본문

Έλληνες θεατρικό Έλληνες πετρες πηλιου Το LABEL 5 υποστηρικτής θεατρικών βραβείων κοινού 2013
πετρες πηλιου Ιδιαίτερα εντυπωσιακή ήταν η παρουσία του Premium Scotch Whisky LABEL 5, ως «Επίσημος Υποστηρικτής», στο μεγάλο ετήσιο θεατρικό γεγονός της απονομής......
38F03A1C75B4998259B56B7A82A612BE.jpg
Το LABEL 5 υποστηρικτής θεατρικών βραβείων κοινού 2013 πετρες πηλιου Το θεατρόφιλο κοινό τίμησε τα βραβεία με την ψήφο του και την παρουσία του




Ιδιαίτερα εντυπωσιακή ήταν η παρουσία του Premium Scotch Whisky LABEL 5, ως «Επίσημος Υποστηρικτής», στο μεγάλο ετήσιο θεατρικό γεγονός της απονομής των Θεατρικών Βραβείων Κοινού 2013, που πραγματοποιήθηκε με πολύ επιτυχία στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, με την διοργάνωση του περιοδικού ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ.



Το θεατρόφιλο κοινό, τίμησε τα βραβεία τόσο με την ψήφο του, όσο και με την θερμή συμμετοχή και παρουσία του, τους καλύτερους συντελεστές και πρωταγωνιστές του Ελληνικού θεάτρου για την σεζόν 2012-’13 που πέρασε.



Το Label 5 που έχει ήδη διακριθεί κι αγαπηθεί σε περισσότερες από 100 χώρες στις 5 Ηπείρους, τώρα έρχεται και στην Ελλάδα να ταιριάξει την premium προσωπικότητα του και το κοσμοπολίτικο στυλ του, με την έκφραση της Θεατρικής Τέχνης στις καλύτερες γιορτινές της στιγμές.



Το Label 5 υποστήριξε τα Θεατρικά Βραβεία Κοινού 2013, γιορτάζοντας μαζί με τους Έλληνες θεατρόφιλους που το υποδέχθηκαν θερμά, δοκιμάζοντας το και εκτιμώντας την ποιότητά του, τα ιδιαίτερα αρώματά του αλλά και την λεπτή εκλεκτή του γεύση.



label5_foto1.jpg



label5_foto2.jpg



label5_foto3.jpg



label5_foto4.jpg



label5_foto5.jpg



label5_foto6.jpg



label5_foto7.jpg



label5_foto8.jpg



label5_foto9.jpg



label5_foto10.jpg



label5_foto11.jpg






πετρες πηλιου πετρες πηλιου Ο... πλατωνικός έρωτας του Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ

Η εξομολόγηση του τέως επικεφαλής του Eurogroup για τον... Έλληνα σκύλο του, που ακούει στο όνομα «Πλάτωνας»!

Ο μακροβιότερος πρωθυπουργός χώρας-μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τέως πρόεδρος του Eurogroup, λαλίστατος σε θέματα ευρωπαϊκής πολιτικής, φημίζεται -μεταξύ πολλών άλλων- για την επιλογή του να αποφεύγει να μιλά για την προσωπική του ζωή.



Ο Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ, ο οποίος παραιτήθηκε από την πρωθυπουργία τον περασμένο Ιούλιο, πετρινα σπιτια τιμεσ εξαιτίας ενός σκανδάλου υποκλοπών, πετρα καβαλα οδηγώντας το Μεγάλο Δουκάτο σε πρόωρες εκλογές, αποφάσισε να «σπάσει» την παράδοση και να προβεί σε εξομολογήσεις για την προσωπική του ζωή.



Σε μια σπάνια στιγμή, μίλησε για τον πατέρα του, τη σύζυγό του, καθώς και για τον... «πλατωνικό» του έρωτα, διακοσμηση κηπου με πετρα τον οποίο συνάντησε στη Σάμο.



Είτε εξαιτίας των επερχόμενων εκλογών στο Λουξεμβούργο, είτε λόγω της επιθυμίας του να αναλάβει μια θέση σε κάποιο ευρωπαϊκό όργανο, ο Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ, μιλώντας στο τηλεοπτικό δίκτυο Doc του Λουξεμβούργου, διακοσμηση αυλης με πετρα αποκάλυψε πως η μεγαλύτερη αδυναμία του είναι ο... «Πλάτωνας».



Παρόλο που η αγάπη του για τη φιλοσοφία είναι επίσης γνωστή, δεν εννοούσε τον αρχαίο φιλόσοφο, αλλά τον πιστό του σκύλο, που ακούει στο όνομα «Πλάτων».



«Ο σκύλος μου ονομάζεται Πλάτων και τον είχα πάρει κουτάβι από το νησί της Σάμου. Τον έχω εκπαιδεύσει να κάνει πάρα πολλά πράγματα, αλλά κάποιες φορές εξακολουθεί να κάνει σφάλματα. Είναι επίσης ένας αληθινός Έλληνας και εγώ αγαπώ τους Έλληνες» εξομολογήθηκε ο κ. Γιούνκερ στο τηλεοπτικό δίκτυο.



Ο τέως πρόεδρος του Eurogroup υποστήριξε ακόμα πως στις ελεύθερες ώρες του αποφεύγει να ασχολείται με την πολιτική και προτιμά να βγάζει βόλτα τον «Πλάτωνα».



Μίλησε επίσης για τη σύζυγό του, η οποία, όπως υποστήριξε, είναι αυτή που έχει τον πρώτο λόγο στο σπίτι, πετρα για δαπεδο εκτός από το ζήτημα επιλογής... γραβάτας, ένα ζήτημα που συχνά τους οδηγεί σε καυγάδες.



Ο ίδιος αποκάλυψε πως γνώρισε τη σύζυγό του, όταν σπούδαζε Νομική στο Στρασβούργο, στα τέλη της δεκαετίας του 1970.



Ο Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ αναφέρθηκε επίσης στα παιδικά του χρόνια και στον πατέρα του, ένα μεταλλωρύχο και συνδικαλιστή, ο οποίος του ενέπνευσε την αγάπη για την πολιτική, καθώς και τη συνήθεια ανάγνωσης εφημερίδων.
"Δεν υπάρχει προνόμιο στον πόνο"


Μετά τη μεγάλη επιτυχία της ταινίας «Σμύρνη η καταστροφή μια κοσμοπολίτικης πόλης 1900-1922», η σκηνοθέτις Μαρία Ηλιού, επανέρχεται αυτήν την εβδομάδα στις κινηματογραφικές αίθουσες και στο Μουσείο Μπενάκη, με ένα ντοκιμαντέρ γεμάτο άγνωστες εικόνες, ξεχασμένες σε «κλειστά αρχεία» της ευρώπης και της Αμερικής, για τον Διωγμό και την Ανταλλαγή του ελληνικού και τουρκικού πληθυσμού από το 1922 έως το 1924.



Η έρευνά της για τον βίαιο διωγμό των Ελλήνων και στη συνέχεια, πετρινο σπιτι διακοσμηση για τους χιλιάδες αφανείς «ανταλλάξιμους» χριστιανούς και μουσουλμάνους ανάμεσα στις δύο χώρες, πετρα εξωτερικου δαπεδου που ξεριζώθηκαν υποχρεωτικά από τις εστίες τους, επικεντρώνεται και στις δύο πλευρές του Αιγαίου, χωρίς εθνικιστικές εξάρσεις, γιατί «δεν υπάρχει προνόμιο στον πόνο», αναγνωρίζει η σκηνοθέτις.



Έτσι στην ταινία «Από τις δύο πλευρές του Αιγαίου, Διωγμός και Ανταλλαγή Πληθυσμών, Τουρκία- Ελλάδα 1922-1924», δίνεται βήμα σε πρόσφυγες πρώτης, δεύτερης και τρίτης γενιάς, σχιστολιθοσ τιμεσ να αφηγηθούν από κοινού το βίωμα του ξεριζωμού από τις χαμένες πατρίδες και της εγκατάστασης τους στις νέες, όπως αυτό πέρασε από γενιά σε γενιά στις προσφυγικές οικογένειες.



Όπως στον Σάνο Χάλο από τον Πόντο, την Ανθούλα Ρουμελιώτη από την Πέργαμο, την Καλλιόπη Γεωργιάδου από την Καππαδοκία ή τον Χασνού Καραμάν από το Ηράκλειο και τη Μουφιντέ Πεκίν από τα Χανιά.



Η προηγούμενη ταινία πλακεσ για αυλη τη Σμύρνη και η καινούργια, «Από τις δυο πλευρές του Αιγαίου», λειτουργούν ανεξάρτητα αλλά και αποτελούν μια ενότητα.



«Η πρώτη ταινία» εξηγεί η κ. Ηλιού, «μιλούσε για τους Έλληνες και τους Αρμένιους που χάθηκαν στην Καταστροφή αλλά συγχρόνως θύμιζε ότι η Σμύρνη είναι μια πόλη και μια έννοια που συνδέεται με τον κοσμοπολιτισμό και τη χαρά της ζωής. Η δεύτερη, που διηγείται την ιστορία του Διωγμού και του ξεριζωμού, έγινε με την ελπίδα πως τόσα χρόνια μετά τα δραματικά γεγονότα του 1922-1924 μπορούμε να διηγηθούμε ολόκληρη την ιστορία και από τις δυο πλευρές του Αιγαίου...τιμώντας τον κόσμο που χάθηκε, διακοσμηση πετρινων σπιτιων τον κόσμο που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τις εστίες του, αλλά επίσης τιμώντας και την επιστήμη της ιστορίας».



Η «ανταλλαγή», σχεδια για εκκλησάκια κηπου σημειώνει ο ιστορικός σύμβουλος της ταινίας Αλέξανδρος Κιτροέφ, «ήταν κατά πολύ μια εκ των υστέρων αναγνώριση του γεγονότος πως χιλιάδες Έλληνες της Μικράς Ασίας είχαν ξεριζωθεί και είχαν φύγει από την Τουρκία.



Ο συνολικός αριθμός προσφύγων που έφθασε στην Ελλάδα ήταν 1,3 εκατομμύρια αλλά από αυτούς 1.100.000 εκδιώχθηκαν και μόνο 180.000 ανταλλάχθηκαν λόγω της Συνθήκης της Λωζάννης.




Οι Μουσουλμάνοι που έφυγαν από την Ελλάδα μετά το 1923 με την Συνθήκη ήταν περίπου 355.000».



Εκτός από τον ιστορικό Αλέξανδρο Κιτροέφ, στην ταινία συμμετέχει επίσης, ο Μπρους Κλαρκ, συγγραφέας του βιβλίου «Δύο φορές ξένος», ο καθηγητής Θάνος Βερέμης, ο τούρκος ιστορικός Τσαγκλάρ Κεϊντέρ, ο οποίος επισημαίνει μεταξύ άλλων το κενό της τουρκικής ιστοριογραφίας για τη Μικρά Ασία, ο εκλιπών πολιτικός επιστήμονας Χάρης Ψωμιάδης και άλλοι διακεκριμένοι καθηγητές και ερευνητές.



Η ταινία βγαίνει στις αθηναϊκές αίθου

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

Copyright ⓒ 2016 동기와.한국/해성동기와.한국 All Rights Reserved.