استانداردهای ناودانی
페이지 정보
작성자 Oren 작성일24-09-10 10:35 조회3회 댓글0건관련링크
본문
تولید ناودانی به روش پرسی
روش پرسی در حقیقت همان نورد سرد است که در آن برای ساخت پروفیل آهنی ناودانی از ورق فولادی به عنوان ماده اولیه استفاده میشود. در این روش، ساخت ناودانی با استفاده از دستگاه پرس انجام میشود. البته در حال حاضر استفاده از دستگاه رول فرمینگ برای ساخت ناودانی به روش نورد سرد هم رواج پیدا کرده است. در زمان تولید ناودانی صنعتی به روش پرس ابتدا ورق فولادی در اندازه و ضخامت مشخص که مساوی مقاطع فولادی با مجموع قيمت ناودانی عرض بالها و جان ناودانی است، برش داده شده و بعد از آن در طی فرآیند خمکاری و شکلدهی به شکل ناودانی در میآید. اگر قدرت پرس دستگاه بیشتر باشد، محصول بیشتر حالت ناودانی C پیدا میکند؛ در مقابل با کم بودن قدرت پرس دستگاه، محصول به شکل ناودانی U در میآید.
با درنظر گرفتن این دستهبندی است که میتوانید متناسب با نیاز خود، خرید کنید. توجه داشته باشید انتخاب دقیق نوع کاربری انواع ناودانی به شما کمک میکند خرید اصولی و کافی انجام بدهید.
فرایند تولید ناودانی به روش فابریک
فرآیند تولید ناودانی فابریک به صورت نورد گرم میباشد و این نوع پروفیل از ابتدا به شکل ناودانی از خط تولید خارج میشود. در واقع فرآیند تولید ناودانیهای فابریک مانند نحوه تولید میلگرد آجدار و یا میلگرد ساده میباشد، به این صورت که شمشهای فولادی گداخته به سمت دستگاه قالب حرکت میکند. سپس، ضخامت این شمشها با کمک چند غلتک به صورت عمودی و افقی کاهش مییابد و بر اساس سایز ناودانی مورد نیاز شکلی دهی میشود. در این روش فشار کمتری بر جان ناودانی وارد شده و تمرکز اصلی بر روی شکلدهی بال است. بر خلاف روش پرسی تقریبا تمامی انواع ناودانی از نظر وزن، شکل و جنس را با این روش میتوان تولید نمود و محدودیتی در آن وجود ندارد. درواقع میتوان گفت تمام ناودانیهای بال شیب دار و ناودانیهای دارای ضخامت بیش از 6 میلی متر با این روش تولید میشوند. مزیت دیگر ناودانی فابریک دقت ابعادی بسیار بالای آن میباشد. توجه داشته باشید که این مزایا باعث افزایش قیمت این نوع ناودانی نسبت به نوع پرسی شده است.
ساختن تیرها و ستونهای ساختمانی
تولید تجهیزات صنعتی
ساخت خودروهای سنگین
ساخت یدککشها
به عنوان بکسل در یدککشها
به عنوان متصلکننده و نگهدارنده بدنه
در باربند کامیونها به منظور استحکامبخشی به اتاق باربند
کاربرد ناودانی وال پست
وال پست نوعی چهارچوب از جنس پروفیل، ناودانی یا نبشی است که به مقاطع فولادی منظور توزیع صحیح نیروهای وارد بر دیوار در سازه استفاده میشود. با استفاده از وال پست ضمن افزایش استحکام دیوارهای سازه در برابر نیروهای وارده، میتوان عملکرد آنها را نیز یکپارچه کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در موردتفاوت نبشی و ناودانی کلیک کنید.
ناودانی از جمله پروفیلهای مقطع باز است که تاریخچهی استفاده از آن به اوایل قرن بیستم باز میگردد. بعد از پایان جنگ جهانی دوم و با رونق گرفتن صنعت ساختمانسازی، تعداد کارخانههای تولیدکننده مقاطع فولادی از جمله ناودانی ساختمان افزایش یافت. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاربرد ناودانی در ساختمان سازی هستید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. علاوه بر آن امکان اطلاع از قیمت روز ناودانی، روش تشخیص کیفیت و خرید آنلاین این محصول هم از سایت پیوان وجود دارد.
روش پرسی در حقیقت همان نورد سرد است که در آن برای ساخت پروفیل آهنی ناودانی از ورق فولادی به عنوان ماده اولیه استفاده میشود. در این روش، ساخت ناودانی با استفاده از دستگاه پرس انجام میشود. البته در حال حاضر استفاده از دستگاه رول فرمینگ برای ساخت ناودانی به روش نورد سرد هم رواج پیدا کرده است. در زمان تولید ناودانی صنعتی به روش پرس ابتدا ورق فولادی در اندازه و ضخامت مشخص که مساوی مقاطع فولادی با مجموع قيمت ناودانی عرض بالها و جان ناودانی است، برش داده شده و بعد از آن در طی فرآیند خمکاری و شکلدهی به شکل ناودانی در میآید. اگر قدرت پرس دستگاه بیشتر باشد، محصول بیشتر حالت ناودانی C پیدا میکند؛ در مقابل با کم بودن قدرت پرس دستگاه، محصول به شکل ناودانی U در میآید.
با درنظر گرفتن این دستهبندی است که میتوانید متناسب با نیاز خود، خرید کنید. توجه داشته باشید انتخاب دقیق نوع کاربری انواع ناودانی به شما کمک میکند خرید اصولی و کافی انجام بدهید.
فرایند تولید ناودانی به روش فابریک
فرآیند تولید ناودانی فابریک به صورت نورد گرم میباشد و این نوع پروفیل از ابتدا به شکل ناودانی از خط تولید خارج میشود. در واقع فرآیند تولید ناودانیهای فابریک مانند نحوه تولید میلگرد آجدار و یا میلگرد ساده میباشد، به این صورت که شمشهای فولادی گداخته به سمت دستگاه قالب حرکت میکند. سپس، ضخامت این شمشها با کمک چند غلتک به صورت عمودی و افقی کاهش مییابد و بر اساس سایز ناودانی مورد نیاز شکلی دهی میشود. در این روش فشار کمتری بر جان ناودانی وارد شده و تمرکز اصلی بر روی شکلدهی بال است. بر خلاف روش پرسی تقریبا تمامی انواع ناودانی از نظر وزن، شکل و جنس را با این روش میتوان تولید نمود و محدودیتی در آن وجود ندارد. درواقع میتوان گفت تمام ناودانیهای بال شیب دار و ناودانیهای دارای ضخامت بیش از 6 میلی متر با این روش تولید میشوند. مزیت دیگر ناودانی فابریک دقت ابعادی بسیار بالای آن میباشد. توجه داشته باشید که این مزایا باعث افزایش قیمت این نوع ناودانی نسبت به نوع پرسی شده است.
ساختن تیرها و ستونهای ساختمانی
تولید تجهیزات صنعتی
ساخت خودروهای سنگین
ساخت یدککشها
به عنوان بکسل در یدککشها
به عنوان متصلکننده و نگهدارنده بدنه
در باربند کامیونها به منظور استحکامبخشی به اتاق باربند
کاربرد ناودانی وال پست
وال پست نوعی چهارچوب از جنس پروفیل، ناودانی یا نبشی است که به مقاطع فولادی منظور توزیع صحیح نیروهای وارد بر دیوار در سازه استفاده میشود. با استفاده از وال پست ضمن افزایش استحکام دیوارهای سازه در برابر نیروهای وارده، میتوان عملکرد آنها را نیز یکپارچه کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در موردتفاوت نبشی و ناودانی کلیک کنید.
ناودانی از جمله پروفیلهای مقطع باز است که تاریخچهی استفاده از آن به اوایل قرن بیستم باز میگردد. بعد از پایان جنگ جهانی دوم و با رونق گرفتن صنعت ساختمانسازی، تعداد کارخانههای تولیدکننده مقاطع فولادی از جمله ناودانی ساختمان افزایش یافت. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاربرد ناودانی در ساختمان سازی هستید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. علاوه بر آن امکان اطلاع از قیمت روز ناودانی، روش تشخیص کیفیت و خرید آنلاین این محصول هم از سایت پیوان وجود دارد.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.