한국 고건축의 멋과 전통

해성동기와

공지사항 / Q&A / 갤러리 / 자유게시판

갤러리

갤러리

{τρόφιμα} τρόφιμα {τρόφιμα} ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ - Τεχνολογία - Για να ξέρ…

페이지 정보

작성자 Rudolf 작성일24-08-28 19:00 조회5회 댓글0건

본문

ενοικίαση σπιτιου βολος - https://bee-iolkos.gr/ATHENS-0000000227-enikiasi-spitiou-volos.html. ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, άμεση ενημέρωση για όλες τις εξελίξεις, Διασκέδαση – Ψυχαγωγία και Αθλητισμός
550_334_278300.jpg
- Τεχνολογία - Για να ξέρεις πότε το φαγητό σου... έληξε ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ Είναι ενοχλητικό και ταυτόχρονα χάσιμο χρημάτων να ξεχνάς να καταναλώσεις τα τρόφιμα που διατηρείς στο ψυγείο σου πριν την ημερομηνία λήξης τους.



Ακριβώς το πρόβλημα αυτό έρχεται ένα νέο concept που ακούει στο όνομα QR Fridge Magnet και αναλαμβάνει να σε ενημερώνει για το ποια τρόφιμα είναι φρέσκα και ποια πλησιάζουν προς την ημερομηνία λήξης τους.



Πρόκειται για ένα διαδραστικό μαγνητάκι που σκανάρει τις ημερομηνίες λήξης των τροφίμων σου και σε πληροφορεί για το πόσο φρέσκα είναι με μια φω ΤΕΙνή ένδειξη στην πόρτα του ψυγείου σου (πράσινη αν είναι φρέσκα, πορτοκαλί όταν είναι κοντά στην ημερομηνία λήξης και κόκκινη όταν έχουν λήξει και πρέπει να πεταχτούν).



Η σχεδιαστική ιδεά ανήκει στους Hu Yaxing, Chen Zhipeng, Liao Haibo και Tang Yigang και βραβεύτηκε με το 2013 Red Dot Design Award.



ΠΗΓΗ: techgear.gr



ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ JUMBO: Ποιο είναι το πραγματικό πρόσωπο του «σωτήρα» των γονιών;



Μέσα σε αυτό το κλίμα αβεβαιότητας, γονείς και μαθητές δέχονται εδώ και καιρό τον καταιγισμό διαφημιστικών μηνυμάτων σε τηλεοράσεις και ραδιόφωνα της γνωστής εταιρείας «JUMBO», που υπόσχεται να «ελαφρύνει» τα βάρη των γονιών από τα έξοδα της λεγόμενης «σχολικής λίστας».


Το διάσημο πλέον διαφημιστικό μήνυμα δείχνει τον ήρωα Jumbo να «εκτελεί» τις υψηλές τιμές των απαραίτητων για τους μαθητές προϊόντων και να «απελευθερώνει» τους «αλυσοδεμένους» γονείς.


Πρόκειται για μία ακόμη προσπάθεια στο γνωστό ύφος των «JUMBO», να δημιουργήσει με επικάλυψη το χιούμορ μια εικόνα συμπάθειας προς γονείς και παιδιά για την εταιρεία, η οποία «αντιστέκεται» στις αυξήσεις των τιμών.


Το πραγματικό πρόσωπο της εταιρείας, όμως, γνωρίζουν πρώτα και κύρια οι άνθρωποι που εργάζονται εκεί. Είναι πολλές οι φορές που εργαζόμενοι έχουν καταγγείλει σκληρές, εντατικοποιημένες συνθήκες εργασίας, εκδικητικές απολύσεις, κλίμα αυταρχικό και ωράρια που παραβιάζουν προκλητικά τα νόμιμα επιτρεπόμενα στα καταστήματα «JUMBO».


Το στοιχείο-κερασάκι στην τούρτα δημοσιοποιήθηκε στις αρχές του μήνα και αν αληθεύει, διαμερισματα προσ πωληση στην βολος φανερώνει τις ψυχρής λογικής απαιτήσεις της εταιρείας, ενοικιασεισ καταστηματων αμπελοκηποι βολος η οποία ζητεί νέους εργαζομένους 4ωρης απασχόλησης με αμοιβή πείνας, ύψους 180 ευρώ το μήνα!


Αν η ενημέρωση αυτή αποδειχθεί αληθής, καθίσταται φανερό πως επιχειρήσεις παντοδύναμες και εύρωστες οικονομικά, ενοικιαζομενα σπιτια βολος κοντα σε μετρο όπως τα «JUMBO», ποντάρουν στην τεράστια ανεργία, για να βρουν φθηνούς εργαζομένους, διαμερισματα στην βολος ώστε να αυξήσουν ακόμα περισσότερα τα κέρδη τους, τα οποία έφτασαν τα 96,96 εκατ. ευρώ την τελευταία διετία, δωμα ενοικιαση βολος σύμφωνα με την ICAP και τους δημοσιευμένους ισολογισμούς.


Η δε «4ωρη εργασία» -κατά τη συνήθη πρακτική της αγοράς- συχνά δεν τηρείται και οι εργαζόμενοι -σύμφωνα με καταγγελίες τους- υποχρεώνονται να δουλεύουν για περισσότερες ώρες, για τις οποίες δεν αμείβονται.


Όσο για τις χαμηλές τιμές, ενοικιασεισ καταστηματων βολος κεντρο η εταιρεία εισάγει την τεράστια πλειοψηφία των προϊόντων της από την Κίνα, όπου το κόστος παρ αγωγής είναι εξαιρετικά χαμηλό, όμως, αμφισβητείται συχνά η ποιότητα των προϊόντων που κατασκευάζονται εκεί. Πρόσφατα, άλλωστε, ο ΕΦΕΤ επέβαλε πρόστιμο ύψους 20.000 ευρώ στην «JUMBO» για διακίνηση μη ασφαλών υλικών και αντικειμένων που προορίζονταν να έρθουν σε επαφή με τρόφιμα, ενώ λίγο νωρίτερα είχε διατάξει την ανάκληση γλειφιτζουριού από τα καταστήματα της εταιρείας, ενοικιασεισ καταστηματων ερμου βολος επειδή περιείχε χρωστικές που δεν αναγράφονταν στην ετικέτα. Οι ουσίες αυτές θα μπορούσαν να έχουν επιβλαβείς συνέπειες στη δραστηριότητα και προσοχή των παιδιών, είχε επισημάνει στη σχετική ανακοίνωση ο ΕΦΕΤ.


Βαριές σκιές τελικά πλανώνται πάνω από τον «ξέγνοιαστο» κόσμο των «JUMBO». Φαίνεται τελικά, αν αποδειχθούν, πως στο «παιχνίδι» του κέρδους δε χωρούν «παιδικοί» συναισθηματισμοί για τους υπαλλήλους.


Διαβάστε επίσης:


Μεγάλο πρόστιμο στα JUMBO και σε 4 ακόμα εταιρείες


Προσοχή: Ανάκληση γλειφιτζουριού από τα JUMBO






ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ Πώς «μεταφράζονται» οι ετικέτες των τροφίμων
Έντεκα πράγματα που θα πρέπει να γνωρίζετε




Μία από τις υποχρεώσεις των αρμόδιων φορέων ελέγχου τροφίμων σε κάθε χώρα είναι να διασφαλίζουν ότι τα τρόφιμα που κυκλοφορούν στην αγορά παρέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την προέλευση, τα συστατικά τους κ.ά.



Ωστόσο, γνωρίζουν όλοι οι καταναλωτές τι σημαίνουν ορισμένες λέξεις που διαβάζουν στις συσκευασίες των προϊόντων που αγοράζουν;




1. Απομίμηση (Imitation)


Ένα τρόφιμο που μοιάζει με ένα άλλο, αλλά δεν φτιάχνεται από το ίδιο υλικό θα έπρεπε να θεωρείται απομίμηση, σωστά; Δε συμβαίνει όμως αυτό. Για να θεωρηθεί ως απομίμηση και να αναγράφεται αυτό στη συσκευασία, ενοικιαζεται επιπλωμενο βολος πρέπει να περιέχει μικρότερη ποσότητα από τις θρεπτικές ουσίες του προϊόντος που «μιμείται».




2. Χωρίς... (Free)


Αν ένα προϊόν ισχυρίζεται ότι είναι χωρίς λιπαρά, χωρίς ζάχαρη ή αλάτι, αυτό δε σημαίνει ότι δεν περιέχει κάτι από αυτά, αλλά όπως αναφέρει δημοσίευμα του mental_floss, για παράδειγμα στην Αμερική την Food and Drug Administration (FDA) αξιολογεί κάποιους όρους με αναφορά σε μια τυπική μερίδα φαγητού, γνωστό ως RACC (reference amounts customarily consumed per eating occasion), δηλαδή σε ελεύθερη μετάφραση «ποσά αναφοράς που καταναλώνονται συνήθως».



Για παράδειγμα για να χαρακτηριστεί ως «χωρίς θερμίδες» ένα τρόφιμο πρέπει να έχει λιγότερα από 5 γραμμάρια ανά RACC. Για τα λιπαρά και τη ζάχαρη αυτό είναι 5 γραμμάρια, για το αλάτι 5 χιλιοστόγραμμα.




3. Χαμηλό σε... (Low)


Ο όρος «χαμηλό σε» επίσης προσδιορίζεται αναφορικά με το μέγεθος μιας τυπικής μερίδας και ποικίλει ανάλογα με το αν αναφέρεται σε θερμίδες, λιπαρά ή αλάτι. Για τα λιπαρά είναι λιγότερο από 3 γραμμάρια, για τις θερμίδες λιγότερες από 120 ανά 100 γραμμάρια.




4. Μειωμένο/λιγότερο (Reduced/less)


Μερικές φορές οι εταιρείες θέλουν να τονίσουν ότι ένα τρόφιμο δεν είναι απλά «χαμηλά σε...» κάποια συστατικά, αλλά χαμηλότερα απ’ ό,τι συνήθως (κάτι που όμως μπορεί να σημαίνει ότι δεν πιάνει καν τα όρια του «χαμηλό σε»).




5. Ελαφρύ (Light)


Αν ένα προϊόν που χαρακτηρίζεται ως «light» έχει περισσότερες από τις μισές του θερμίδες από λιπαρά, το λίπος θα πρέπει να μειωθεί στο μισό της τιμής αναφοράς. Αν λιγότερες από τις μισές του θερμίδες προέρχονται από λιπαρά, μπορεί να χαρακτηριστεί «light» αν οι θερμίδες ανά μερίδα πέφτουν κατά ένα τρίτο.




6. Πλούσιο σε... (High)


Οι εταιρείες ενδιαφέρονται ακόμη να τονίζουν τα προϊόντα τους όταν αυτά είναι «πλούσια σε»... καλές ουσίες. Το «πλούσιο σε...» σημαίνει ότι το τρόφιμο έχει 20% ή και παραπάνω από τη συνιστώμενη ημερίσια ποσότητα για το συστατικό αυτό ανά μερίδα αναφοράς.




7. Καλή πηγή (Good source)


«Καλή πηγή από...» σημαίνει ότι το τρόφιμο περιέχει λίγο λιγότερο από το «καλό συστατικό» συγκριτικά με το «πλούσιο σε». Το ποσοστό εδώ κυμαίνεται από 10 έως 19%.




8. Πιο πολύ/εμπλουτισμένο/έξτρα (More)


Πιο κάτω από το «καλή πηγή...» βρίσκεται αυτή η κατηγορία τροφίμων. Το ποσοστό της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας ανά μερίδα αναφοράς είναι στο 10%, αλλά μπορεί να αφορά μόνο βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και κάλιο.




9. Άπαχο (Lean)


Αφορά ψαρικά ή κρεατικά που περιέχουν συνδυασμό λίπους, κορεσμένου λίπους και χοληστερόλης (10 γραμμάρια, 4,5 γραμμάρια και 95 χιλιοστόγραμμα αντίστοιχα).




10. Υγιεινό (Healthy)


Για να χαρακτηριστεί ως «υγιεινό» ένα προϊόν πρέπει να πληροί τα κριτήρια του «χαμηλό σε» για τα λιπαρά και τα κορεσμένα λίπη, όπως επίσης και για το νάτριο και τη χοληστερόλη και πρέπει να περιέχει τουλάχιστον 10% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας για σειρά θρεπτικών ουσιών.




11. Φυσικό (Natural)


Δεν υπάρχει κάποιος πιο συγκεκριμένος ορισμός, πέρα από το ότι δεν έχει προστεθεί καμία τεχνητή ή συνθετική ουσία.




ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
source: http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=278301&catID=22

ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ…

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

Copyright ⓒ 2016 동기와.한국/해성동기와.한국 All Rights Reserved.