한국 고건축의 멋과 전통

해성동기와

공지사항 / Q&A / 갤러리 / 자유게시판

갤러리

갤러리

دیجیتال مارکتینگ

페이지 정보

작성자 Finlay 작성일24-08-23 01:11 조회6회 댓글0건

본문

ویژگی سایت فروشگاهی
یک سایت فروشگاهی موفق باید با سرعت بالا لود شود و به مشتریان توضیحات کافی و مناسبی را در خصوص محصولات ارائه داده و ساده‌ترین حالت استفاده از سایت را با بهره‌گیری از امکانات مختلفی فراهم نماید.

tasmin-shkes-blog-001.webpچرا سایت شخصی ؟
ساخت وب‌سایت شخصی روشی برای معرفی کسب‌و‌کار و نمونه کارها می‌باشد که به صورت مستقیم امکان دریافت نظرات دیگران را فراهم کرده و در طیف وسیعی ارتباطات گسترده‌ای به ارمغان می‌آورد که در برندسازی یک شخص تاثیر بسیاری دارد.

وقتی کلمه‌ی Apple را می‌بینید یا می‌شنوید، چه واژه‌هایی برایتان تداعی می‌شود؟ شاید نوآوری، سادگی و طراحی.
وقتی کلمه‌ی Caterpillar را می‌شنوید چه واژه‌هایی برایتان تداعی می‌شود؟ شاید راه‌سازی و سخت‌جان بودن
وقتی کلمه‌ی Trump را می‌شنوید چه واژه‌هایی برایتان تداعی می‌شود؟
فرق یک برند با یک کلمه یا نام تجاری معمولی در این است که وقتی با یک برند روبرو می‌شوید، مجموعه‌ای از کلمات و مفاهیم برایتان یادآوری می‌شود. در حالی که یک کلمه یا نام تجاری معمولی، تداعی‌کننده‌ی هیچ چیزی فراتر از خودش نیست.
برند یعنی تصویر ذهنی

بنابراین می‌توان گفت امروز، دامنه‌ی دانش برند و برندسازی بسیار گسترده شده و هر کس در هر حوزه‌ای از مدیریت و کسب و کار، حداقل باید با مبانی این دانش آشنا باشد.

حضور برندها در زندگی‌مان چنان جدی و فراگیر است که می‌توان گفت انواع تصمیم‌ گیری های خرید ما، نه بر روی محصول، که بر روی برند محصول متمرکز هستند.
فرض کنید می‌خواهید خرید خود را از سوپرمارکت به صورت تلفنی انجام دهید. از ماست و نان گرفته تا باتری و مسواک، تقریباً کالا به کالا، باید به طرف مقابل بگویید که چه برندی مد نظر شماست. بسیار معدودند کالاهایی که برندشان برای شما مهم نباشد و صرفاً به گفتن نام کالا مثلاً شاید کبریت یا کیسه فریزر اکتفا کنید.
البته این را هم می‌دانیم که بحث برند و برندسازی، به کالاها محدود نیست و دغدغه‌ی برندسازی، تقریباً هر چیز قابل ارائه‌‌ای را در بر می‌گیرد: دیجی دینگ مجموعه‌های خدماتی در پی ساختن برند برای خدمات خود هستند، وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها برای تقویت برند خود، هزینه می‌کنند، شهرداری‌ها برای تعریف و تقویت برند شهرها می‌کوشند و بسیاری از انسان‌ها، برای توسعه برند شخصی خود تلاش می‌کنند.

دسترسی آسان و سریع به محصول
امکان مقایسه و جستجوی محصول
روش ثبت‌نام کاربران سئو جهت خرید
روش و نوع پرداخت هزینه خرید

teck-seo-blog-pic-ding-001.webpهدف از کمپین آژانس دیجیتال مارکتینگ مارکتینگ چیست ؟
کمپین آژانس دیجیتال مارکتینگ آژانس دیجیتال مارکتینگ در واقع مجموعه‌ای از فعالیت‌های بازاریابی در فضای مجازی است که با برنامه تدوین شده و هدفی مشخص به منظور انتقال پیامی واحد و جذب بازدید بالاتر و همچنین افزایش تعامل کاربران و در نتیجه فروش بیشتر انجام می‌گردد.

مشخص باشند (Specific)
قابل اندازه‌گیری باشند (Measurable)
دست یافتنی باشند (Attainable)
مرتبط باشند (Relevant)
زمان‌‌دار باشند (Time based)

برند می‌تواند یک ابزار تمایز باشد و فرد، سازمان یا محصولی را نسبت به رقبایش، متمایز کند. این تمایز، می‌تواند ریسک مخاطب و یا مشتری را کاهش دهد.
فرض کنید شما می‌خواهید یک دوربین عکاسی بخرید. ده‌ها شرکت در حال عرضه‌ی محصولات خود هستند. می‌توانید ساعت‌ها و روزها وقت بگذارید و محصولات همه‌ی آن‌ها را بیابید و مقایسه کنید و در نهایت، یکی را بخرید.
اما می‌توانید به دو یا سه برند برتر بازار مثلاً Nikon و Canon و Sony تکیه کنید و فقط محصولات آن‌ها را ببینید.
شما با این کار، ریسک خرید خود را کاهش داده‌اید. صاحب برند هم، منفعت مادی حاصل از برند خود را کسب کرده است.
برند هم‌چنین می‌تواند به ابزاری برای بیانِ خود (self-expression) و تأیید خود (self-confirmation) تبدیل شود. ما بسیاری از برندها را انتخاب می‌کنیم تا نشان دهیم به یک قبیله‌ی خاص تعلق داریم و یا به چند قبیله‌ی دیگر، تعلق نداریم. به همین خاطر، کسی که طرفدار حیوانات است، ممکن است لوازم آرایشی خود را از برندی که تست‌های خود را روی حیوانات انجام می‌دهد، خریداری نکند. و باز به همین خاطر است که شما از میان صدها موسسه‌ی خیریه، یکی را انتخاب می‌کنید و دیگران را کنار می‌گذارید. بحث شما فقط کمک کردن نیست. شما برندی را انتخاب می‌کنید که با اصول و ارزش‌های شما سازگار باشد و دغدغه‌های شما را منعکس کند.
برند می‌تواند اعتمادسازی کند. وقتی مشتری یا مخاطب، وعده‌ی یک برند را می‌داند، هنگام خرید، تحقیقات کمتری می‌کند و سریع‌تر تصمیم می‌گیرد. آیا تا به حال پیش آمده که یک خریدار بنز، از فروشنده یا یک خریدار دیگر بپرسد: سئو آیا در سر بالایی‌ها، کولر این ماشین جواب می‌دهد؟
به این کارکرد برند، ایجاد میان‌بُر (Shortcut) می‌گویند. یعنی برند قوی، بسیاری از سوالات مخاطب را از همان ابتدا حل می‌کند و پاسخ می‌دهد و مخاطب می‌تواند بسیار سریع‌تر و ساده‌تر، تصمیم خرید خود را نهایی کند.
به عبارتی می توان برند را ارزش خالص کل اعتمادی که در اثر فعالیت‌های بازاریابی از گذشته تا این لحظه، در ذهن طراحی وب سایت مشتری نسبت به ما شکل گرفته است نامید.
نکته‌ی کلیدی در بحث کارکردهای برند این است که برند قوی، هم برای صاحب برند مفید است و هم برای مشتری.
برند برای صاحب برند، یک مزیت رقابتی می‌شود و ارزش اقتصادی خلق می‌کند. برای مشتری هم، ابزاری می‌شود که انتخاب و تصمیم‌گیری را سریع‌تر و ساده‌تر می‌کند و از ریسک‌ها و نگرانی‌هایش می‌کاهد.
محبوبیت برند

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

Copyright ⓒ 2016 동기와.한국/해성동기와.한국 All Rights Reserved.