한국 고건축의 멋과 전통

해성동기와

공지사항 / Q&A / 갤러리 / 자유게시판

갤러리

갤러리

انواع طراحی سایت

페이지 정보

작성자 Zac 작성일24-08-23 00:31 조회6회 댓글0건

본문

امروزه طراحی سایت به ۲ شیوه کدنویسی با زبان‌های برنامه‌نویسی وب و یا طراحی به کمک سیستم‌های مدیریت محتوا انجام می‌شود.

به خاطر داشته باشید تکتیک‌های سئو کلاه سیاه را چه آگاهانه انجام دهید و چه ندانسته، به شدت توسط گوگل جریمه می‌شوید به همین منظور آشنایی با این تکنیک‌ها برای افرادی که در حوزه سئو فعالیت می‌کنند لازم و ضروری می‌باشد.
Keyword stuffing :

ظاهراً واژه‌ی برند از کلمه‌‌ای قدیمی در زبان مردم اسکاندیناوی گرفته شده است. آن‌ها کلمه‌ی Brandr را برای داغ زدن روی پوست دام‌های خود به‌کار می‌برده‌اند. این واژه که به معنای آتش نیز هست، احتمالاً با Burn به معنای سوزاندن که در انگلیسی به‌کار می‌رود هم‌ریشه است.
پس می‌توان گفت نخستین کارکرد و مفهوم برند، ایجاد تمایز (Differentiation) بوده است. به این معنا که یک دامدار با علامت‌گذاری دام‌هایش، آن‌ها را از دام‌های دیگران متمایز می‌کرده است.
اگر این روایت را بپذیریم، باید بگوییم که معنای اولیه‌ی برند، بسیار به چیزی که امروز تحت عنوان نام تجاری یا Trademark می‌شناسیم نزدیک است.
هنوز هم کم نیستند کسانی که اصطلاح برند و برندسازی را به همان مفهوم قدیمی به‌کار می‌برند:
وقتی کسی یک کسب و کار تازه راه‌اندازی می‌کند یا یک محصول تازه عرضه می‌کند، صرفاً یک نام تجاری برای کار یا محصول خود انتخاب کرده است. اما معمولاً به اشتباه در همین مرحله می‌گویند: آژانس دیجیتال مارکتینگ من یک برند تازه خلق کرده‌ام.
اما مفهوم برند در طول زمان تغییر کرد و به تدریج، این واژه با معانی تازه‌ای به کار برده شد.
بعضی وقت‌ها از اصطلاح برند، برای مشخص کردن محصولاتِ برتر و ویژه استفاده شده است، مثلاً وقتی می‌گوییم فلانی لباس برند می‌پوشد. گاهی اوقات، برند را به عنوان یک وعده در نظر گرفته‌اند، مثلاً می‌گویند: dg ding آژانس دیجیتال مارکتینگ تویوتا یعنی کیفیت با قیمت مناسب.
بعضی نیز برند را به عنوان ارزش‌هایی فراتر از کارکرد اصلی محصول به کار برده‌اند؛ ساعت رولکس را برای اطلاع از زمان، دستم نمی‌کنم. برای پرستیژ آن دستم می‌کنم. یا این جوراب را از برندی خریده‌ام که از کودکان بی‌سرپرست حمایت می‌کند. یا از این برند استفاده می‌کنم، چون دوست‌دار محیط زیست است.
گاهی اوقات هم برند را به معنای نماد یک جمع یا جامعه به کار می‌برند، اصطلاح ایرانسلی‌های عزیز را می توان در این دسته گنجاند.
خلاصه این‌که نویسندگان و متفکران مختلف، مفاهیم متنوع و گوناگونی را به برند نسبت داده‌اند و هر یک تعریف برند را به شکل متفاوتی ارائه کرده‌اند.
می‌توان گفت تقریباً تمام نظریه‌پردازان حوزه‌ی برند، روی این موضوع توافق دارند که برند، چیزی فراتر از نام تجاری و لوگو است.
اما این تنها نقطه‌ی توافق آن‌هاست و وقتی از ایشان می‌پرسید که تعریف برند چیست، در این مرحله دیگر نمی‌توانند با هم به توافق برسند.
برند چیست؟

در کل 6 تگ برای دیجیتال مارکتینگ عناوین داریم که از H1 تا H6 به ترتیب اهمیت قرار گرفته‌اند. پیش خودتان فکر نکنید فقط تگ H1 یک صفحه مهم است و باید بقیه را فراموش کنید. اصلا اینطور نیست.
ببینید اول بدانید که Heading Tags یا تگ‌های H برای ایجاد عناوین در صفحه به وجود آمده‌اند. نه برای پر کردن آن‌ها با کلمات کلیدی. این تگ‌ها به شما اجازه می‌دهند برای محتوای خود یک ساختار منظم ایجاد کنید تا خواننده به راحتی مقاله را بخواند. مثلا یک مقاله درباره آموزش برنامه نویسی را در نظر بگیرید. می‌توان از این ساختار برای عنوان‌بندی استفاده کرد.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

Copyright ⓒ 2016 동기와.한국/해성동기와.한국 All Rights Reserved.