한국 고건축의 멋과 전통

해성동기와

공지사항 / Q&A / 갤러리 / 자유게시판

갤러리

갤러리

καινοτομία σύγκρουση σύγκρουση Ντετέκτιβ Το μέλλον στην αστική μετακίν…

페이지 정보

작성자 Colette 작성일24-08-14 23:15 조회7회 댓글0건

본문

Ντετέκτιβ Ένα μικρό πρωτότυπο υβριδικό μοντέλο αποκάλυψε η Yamaha στην έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο, δίνοντας τη λύση της για τις μελλοντικές αστικές μετακινήσεις......
A767D02D146C2F3A3B668A99DFCFC044.jpg
Το μέλλον στην αστική μετακίνηση από τη Yamaha Ντετέκτιβ Αποκάλυψε το πρωτότυπο υβριδικό μοντέλο MOTIV.e




Ένα μικρό πρωτότυπο υβριδικό μοντέλο αποκάλυψε η Yamaha στην έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο, Παρακολούθηση Κινητών Τηλεφώνων και Ηλεκτρονικών Συσκευών δίνοντας τη λύση της για τις μελλοντικές αστικές μετακινήσεις.



Το πρωτότυπο MOTIV.e, Παρακολούθηση Κινητών Τηλεφώνων και Ηλεκτρονικών Συσκευών είναι ένα πολύ μικρό αυτοκίνητο πόλης και, αν μη τι άλλο, παρακολούθηση κινητο δείχνει ξεκάθαρα τις προθέσεις της ιαπωνικής εταιρίας για το πώς βλέπει το μέλλον της στην αστική μετακίνηση.



Βασικός συνεργάτης αυτής της νέας προσπάθειας της Yamaha στα αυτοκίνητα είναι ο σχεδιαστικός οίκος του Gordon Murray, του Νότιο αφρικανού με την πολύχρονη εμπειρία στη σχεδίαση F1 πρωτοτύπων, Παρακολούθηση Κινητών Τηλεφώνων και Ηλεκτρονικών Συσκευών γνωστού φυσικά και για την εκπληκτική McLaren F1 που παρουσιάστηκε πριν από σχεδόν 20 χρόνια.



Όλα τα εξωτερικά πάνελ του MOTIV.e είναι κατασκευασμένα από ειδικά εξελιγμένο πλαστικό που μπορεί να αντισταθεί σε μικροσύγκρουση καλύτερα απ' ό,τι το αλουμίνιο ή το ατσάλι, σύμφωνα με την εταιρεία. Από το ίδιο υλικό είναι κατασκευασμένος και ο σκελετός των καθισμάτων με την πατέντα να ανήκει στον Gordon Murray.



MOTIV2.jpg



Τεχνολογία Formula 1 βλέπουμε και στο σωληνωτό του πλαίσιο πάνω στο οποίο βιδώνονται όλα τα βασικά μηχανικά μέρη μαζί με τον κλωβό ασφαλείας και τα ηλεκτρικά. Το νέο μικρό αυτοκίνητο της Yamaha το οποίο έχει μήκος μόλις 2,7 μ., πλάτος 1,47 μ. και ύψος 1,48 μ. θα κινείται από δύο μοτέρ, Παρακολούθηση Κινητών Τηλεφώνων και Ηλεκτρονικών Συσκευών ένα ηλεκτρικό και ένα εσωτερικής καύσης.



Για το πρώτο, η μπαταρία που το τροφοδοτεί είναι ιόντων-λιθίου 8,8 KWh και ο κινητήρακινητήρας αποδίδει 20 ίππους η οποίοι μπορούν να φτάσουν στιγμιαία τους 34 ίππους έχοντας να κινήσουν μόνο 730 κιλά. Το πιο σημαντικό βέβαια όσον αφορά τα ηλεκτρικά μοτέρ δεν είναι η ισχύς, αλλά η ροπή η οποία ανέρχεται για την περίσταση στα 69,9 kgm!



Η τελική του αγγίζει τα 105 χλμ./ώρα, τα 0-100χλμ./ώρα έρχονται σε περίπου 15 δευτερόλεπτα, ενώ η αυτονομία του φτάνει τα 160 χλμ. με μία μόνο φόρτιση. Η μπαταρία του μπορεί να φορτιστεί με ειδικό φορτιστή σε μία μόλις ώρα ενώ χρειάζεται τρεις ώρες αν επιλεχθεί μια απλή οικιακή πρίζα.



Για το μοντέλο με το βενζινο κινητήρα ακόμη δεν γνωρίζουμε πολλά πράγματα παρά μόνο ότι θα είναι 3κύλινδρος, 1000άρης, θα αποδίδει περίπου 70-80 ίππους και θα προέρχεται επίσης από τη Yamaha.



Σημαντική καινοτομία για το MOTIV.e είναι η μέθοδος μαζικής παρ αγωγής iStream που εφηύρε και εξέλιξε ο ίδιος ο Gordon Murray. Η συγκεκριμένη μέθοδος ενσωματώνει τεχνολογίες που έχουν αναπτυχθεί στη Formula 1 (εξού και το μικρό βάρος του αυτοκινήτου) και προσφέρει σημαντικές οικονομίες κλίμακας καθώς το εργοστάσιο παρ αγωγής που την υιοθετεί μπορεί να έχει μόλις το 1/5 του μεγέθους ενός συμβατικού εργοστασίου. Αυτό μειώνει παράλληλα την επένδυση στη δημιουργία του εργοστασίου κατά 80%.



Παρά το σημαντικά μικρότερο μέγεθος του εργοστασίου η ικανότητά του να παράγει διαφορετικές εκδοχές της ίδιας πλατφόρμας δεν μειώνεται στο ελάχιστο, σύμφωνα με την Gordon Murray Design, ενώ σημαντικά είναι και τα οφέλη από την μειωμένη κατανάλωση ενέργειας που μεταφράζονται σε μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Η διαφορά του σε σχέση με τον τρόπο παρ αγωγής που ξέρουμε μέχρι σήμερα είναι ότι το τελευταίο πράγμα που μπαίνει πάνω στο έτοιμο σχεδόν αυτοκίνητο είναι τα εξωτερικά πάνελ (καπό, πόρτες κτλ.) ενώ όλα τα υπόλοιπα έχουν περαστεί στο πλαίσιο πριν.



Προς το παρόν και οι δύο πλευρές δηλώνουν ότι πρόκειται απλά για ένα πρωτότυπο. Δεν αποκλείεται όμως να το δούμε σε 2-3 χρόνια στην παραγωγή δεδομένων και των αντιδράσεων του κοινού.



MOTIV4.jpg



MOTIV3.jpg



MOTIV1.jpg



Πηγή: autotriti.gr



Ντετέκτιβ Oλα όσα γνAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone

Στις 8 το βράδυ η AppleAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone και πιθανότατα για πρώτη φορά μια φθηνότερη έκδοσή του, η οποία όπως όλα δείχνουν προορίζεται αρχικά για την τεράστια αγορά της Κίνας

Σε λίγες ώρες στις 8 το βράδυ για την Ελλάδα- η AppleAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone και πιθανότατα για πρώτη φορά μια φθηνότερη έκδοσή του, η οποία όπως όλα δείχνουν προορίζεται αρχικά για την τεράστια αγορά της Κ

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

Copyright ⓒ 2016 동기와.한국/해성동기와.한국 All Rights Reserved.